loading...
همه چی ایران
افشین بازدید : 44 جمعه 16 اسفند 1398 نظرات (0)

تولید محتوا موتور محرک سئو سایت برای گوگل

انواع روش های تولید محتوای سئو شده

برای سفارش تولید محتوا اینجا کلیک کنید

برای آموزش تولید محتوا اینجا کلیک کنید

تولید محتوا


در حالت کلی می‌توان تولید محتوا را به سه قسمت و نوع مختلف تقسیم کرد. در حالت اول که تا چندین سال پیش رایج بود، فقط ادبیات و قواعد نگارشی رعایت می‌شدند و هدف، جلب توجه کاربران از طریق خوانا و زیبا بودن مطالب بود. کمی بعدتر، وقتی مفهوم سئو وارد شد و شرکت ها به اهمیت بهینه سازی شعبه مجازی خود برای موتورهای جستجو پی بردند، دو نوع دیگر از تولید محتوا ظاهر شدند. هر دو نوع، تولید محتوای سئو شده محسوب می‌شوند، با این تفاوت که شدت توجهشان آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. در نوع اول تلاش فقط بر روی جلب توجه گوگل قرار دارد. این روش از تولید محتوای سئو شده را می‌توان دقیقا بالعکس اولین نوع تولید محتوای وب سایت دانست که در آن تنها هدف، جلب توجه کاربران بود. در این نوع به هیچ عنوان به قواعد نگارشی و ترکیب کلمه ها و جمله ها و معنی آن‌ها توجه نشده و تمرکز بر روی جلب کردن توجه گوگل قرار دارد.

چگونه نوشتن محتوا را آغاز کنیم؟

روش های تولید محتوای خوب و مناسب خیلی پیچیده و عجیب و غریب نیستند. نیازی نیست که ساعت ها به دنبال کلمات قلمبه سلمبه یا ساختارهای دستوری در هم تنیده باشید. از خط سوم موضوع، فصل دوم یک رمان و در یک جمله، از هر قسمتی که به ذهنتان رسید، شروع به نوشتن کنید.

نوشتن متن برای تولید محتوا یک شغل ایده آل و رویایی برای بسیاری از افراد به حساب می آید. بعضی افراد فقط محتوای روزنامه یا مقالات مختلف را می نویسند، برخی دیگر به نویسندگان مشهوری در دنیای کتاب ها تبدیل می شوند و عده ای نیز  که کپی رایتر نامیده می شوند، چنان قلم خاص و منحصر به فردی دارند که شاید حتی با نوشتن یک صفحه بتوانند فروش و اعتماد افراد را نسبت به کسب و کار یک وب سایت، متحول کنند.

در مورد کلمه کلیدی یا موضوع خود خیلی زیاد تحقیق کنید!
اگر می خواهید همیشه در محتوای خود ایده های جدید داشته باشید و این جریان متوقف نشود، باید وارد حوزه ی تحقیق شوید. سعی کنید از جدیدترین اخبار روز دنیا در زمینه ی مقاله ی خود مطلع باشید تا بتوانید بر اساس علم روز دنیا، آن را به روز رسانی کنید. فراموش نکنید که گوگل از محتواهایی که تار عنکبوت گرفته اند، بیزار است!

سبک منحصر به فرد نوشتار خود را پیدا کنید!
در دوره کاری خود ممکن است با نویسندگان مختلفی روبرو شوید که هر کدام سبک نوشتاری خاص خود را دارند. شما می توانید از سبک آن ها الهام بگیرید اما نباید کاملا از روی آن تقلید کنید. سعی کنید یک سبک خاص خاص داشته باشید. به عنوان مثال نیل پاتل یک نویسنده با سبک خاص خود است. او این توانایی را دارد تا پیچیده ترین موضوعات را به شکل ساده، به مخاطبین خود منتقل کند. هر فردی به چنین ویژگی خاصی در کار تولید محتوای آنلاین نیاز دارد.

1-مخاطبان خود را بشناسید .

دانستن این موضوع که مخاطبان شما به چه چیزی احتیاج دارند می تواند شما را در انتخاب بهترین نوع محتوا کمک می کند و شما را در انتخاب مناسب ترین کلمات کلیدی برای سازماندهی مطالبتان کمک خواهد کرد .

2-اهداف را مشخص کنید.

به دنبال به دست آوردن چه چیزی هستید ؟

نقطه عطف شما کجاست ؟ به دنبال دیده شدن برند خود هستید یا میخواهید سطح شناخت از شرکت خود را بالا ببرید ؟

ایجاد محتوا و تلاش های سئو شما باید در رسیدن به این نقطه عطف به شما کمک کند . برای تدوین اهداف عملی وقت بگذارید .

یک استراتژی تولید محتوا برای رسیدن به محتوایی با ارزش ایجاد کنید .

برای مثال : برای تبدیل شدن وبینار های خود ( سمینار آنلاین ) به اصلی ترین جذابیت برای مخاطبان ، باید روی سرفصل های مرتبط با آن را بهینه و مشتری هارا جذب کنید .سپس میتوانید با تجزیه و تحلیل سایت که مربوط به وبینار است به آنالیز تلاش های خود برای ایجاد یک محتوای موفق دست پیدا کنید .

تقویم و زمانبندی برای تولید محتوا

داشتن استراتژی برای زمان و چگونگی تولید محتوا ضروری است .همیشه فرصت کافی برای ایجاد محتوا و انجام تحقیقات مناسب در این خصوص را برای خود در نظر بگیرید.محتوای خود را بر اساس موضوع طبقه بندی کنید ، این کار باعث می شود جستجوی آنچه نیاز دارید آسان باشد.
دسته ای را برای کلمات کلیدی و برچسب های احتمالی درج کنید. این کار تحقیقات را آسانتر می کند ، زیرا قبلاً اصطلاحات و عباراتی را که می خواهید استفاده کنید تعیین کرده اید…


محتوای سئو شده چیست؟ آموزش نوشتن محتوای مناسب برای سئو
یکی از بخش های مهم سئو داخلی، داشتن محتوای سئو شده در سایت است. به طور خلاصه سئو کردن محتوا به معنی تولید و بهینه سازی محتواییست که پتانسیل کسب رتبه بالا در موتوهای جستجو را داشته و می تواند ترافیک زیادی از نتایج جستجو کسب کند.

در این پست می آموزید که چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم و با روش های نوشتن محتوای مناسب برای سئو آشنا خواهید شد. همچنین یاد می گیرید که چگونه به بهینه سازی محتوای سایت برای کاربران و موتورهای جستجو بپردازیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 1,232
  • بازدید کلی : 5,021